Karımı onlara ellerimle verdim

Selam ben nihal Götten hiç vermedim ama meraktan ölcem ya nasıl bişey acaba!
NUMARAM: 0035 351 57 33 01

sizlere karımı başkasına hediye etmem konusunda bir seks hikayesini anlatacağım. Güzel bir hikaye olduğunu düşünüyorum neden derseniz ilk başlarda bu durumdan hoşlanmıyordum ama daha sonrasında zevk almaya başladım. Karım sekse aşırı düşkün manyağın tekidir. Seks onun için vazgeçilmezlerden birisi. Her gece benimle bu olayın tartışmasını yapıyor. Ben aşırı derecede sıkılmıştım artık yapamıyordum yani.

En son aklıma bir şeytanlık geldi ve kardeşimi bize çağırdım özledim falan bizde kal bir kaç gün dedim. Kardeşimde 22 yaşında oldukça yakışıklı birisidir. Karımın tam hoşlanacağı bir tip yani. Ben sabahları işe gidiyordum kardeşimle karım evde yanlız kalıyordu. Karım oynak olduğunu bildiğimden kardeşimi kaçırmayacağına emindim. Bir gün yine sabah kahvaltısında ben hazırlanmıştım işe gitmek için masada üçümüz oturuyorduk.

Karımla kardeşimin bir birine bakışlarından aralarında bir şey olduğunu anlamıştım, zaten geceleri karım artık bana hiç yanaşmadan yatıyordu belli ki kardeşim hakkından iyi geliyordu. Ben yemeğimi yiyip çıktıktan sonra karımla kardeşim tine evde yalnız kaldı yatak odasına gizli bir kamera yerleştirmiştim. Acaba yapıyorlarmı diye. Akşam gelip kamerayı yerinden alıp bilgisayara taktım ve izlmeye başladım. Gerçekten de bir zaman sonra karım ve kardeşim yatak odasına gelip muhteşem ateşli bir şekilde sevişerek kendilerinden geçiyorlardı hemen hızlı bir şekilde üstlerini çıkartıp yatağa giriyorlardı.

Kardeşimi yatırıp üstüne çıkıyor. Kardeşimin sikini amına kendi eliyle sokup kendinden geçiyor üstünde zıplayarak dakikalarca sikişiyorlardı. En sonunda kardeşimin yüzünden boşalacağı belliydi ki karım hemen üstünden kalkıp sikine sakso çekmeye başladı ve kardeşim karımın ağzına boşaldı. Benim bile orada izlerken sikim kalkmıştı. O şekilde daha çok zevk alıyordum. Muhteşem bir duyguydu. Karımı bundan sonra kardeşime devrettim ikisi de bir birine tam uyuyorlardı çünkü.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir